شنبه ۱۵ اردیبهشت ۰۳

مدارک مورد نیاز برای تحصیل رشته پرستاری در استرالیا

استرالیا از بهترین مقصدها برای تحصیل پرستاری است، برای تحصیل رشتۀ پرستاری در استرالیا باید مدارکی به همراه داشته باشین. در این مقاله به مدارک مورد نیاز اشاره شده. نقص یا کمبود این مدارک ممکنه باعث عدم پذیرش شما و یا رد شدن ویزای شما باشه.
مدارک مورد نیاز پذیرش دانشگاه:
مدرک 12 سال تحصیل قبل از لیسانس: در واقع مدارک و کارنامۀ های رسمی دوره ای دبستان، راهنمایی، دبیرستان و پیش دانشگاهی مورد نیاز. از شما انتظار میره معدل شما در این سال ها کمتر از 75/2 در مقیاس GPA نباشه. معدل مذکور خیلی عدد بالایی نیست و حدود معدل 14 از 20 هست ولی برخی دانشگاه ها سختگیرترن و از شما انتظار داشتن نمرۀ بالا در دروسی مثل زبان، زیست شناسی و یکی از دروس پایه مثل ریاضی دارن.
مدرک زبان مورد نیاز برای تحصیل در استرالیا: این مدرک شامل آیلتس و تافله. آیلتس باید نمرۀ 5/6 باشه به طوری که هیچ مهارتی کمتر از 6 نباشه. بعضی دانشگاه های معادلش تافل 90 رو میپذرین. البته ممکنه دانشگاه مد نظر شما نمرات بیشتری بخواهد که در این صورت باید به سایت دانشگاه سر بزنین و اطمینان حاصل کنین.
مدرک لیسانس و فوق لیسانس: این مدارک برای مقاطع تکمیلیه. برای هر مقطع، مدرک مقطع قبلی مورد نیازه. معدل مورد نیاز برای هر مقطع در وبسایت دانشگاه موجوده ولی معمولا GPA 3 حداقل نمرۀ قابل قبوله.
گواهی عدم سوء پیشینه: معمولا افرادی که سابقۀ کیفری دارن نمیتونن ویزا بگیرن. همچنین برای برخی بورسیه ها نیازه که دانشجو ثابت کنه بورسیه رو برای پولشویی یا مخارج شخصی مثل قرض نیاز نداره و یکی از بهترین مدارک سوء پیشینه است.
گواهی سلامت: این گواهی توسط یک آزمایشگاه معتبر در داخل کشور مبدا باید تهیه بشه و شامل چکاپ کامله.
نامۀ پیشنهاد: پس از فرستادن مدارک برای کشور استرالیا، در صورت پذیرش برای شما نامه ای ارسال میشه و در اون شرایط تحصیل در دانشگاه ذکر شده. امضای این نامه به منزلۀ قبولی شرایط تحصیل. کپی این نامه رو باید نگه دارین.
گواهی قبولی: پس از قبولی در دانشگاه و پذیرش شرایط نامۀ پیشنهاد، این گواهی برای شما ارسال میشه و باید برای اثبات قبولی همراه مدارک ویزا بفرستین.
مدارک ذکر شده، مهمترین مدارکی بودن که باید بشناسین. تاییدیه پذیرش از مدارک اخذ ویزای استرالیا برای تحصیل پرستاری است، چنانچه در مورد تحصیل در کشور استرالیا باز هم سوال دارین به وبسایت https://best-study.ir سر بزنین و مقالات مشابه رو در زمینه های مختلف از جمله بازار کار و درآمد رشته های تحصیلی مختلف، شهریه تحصیل در دانشگاه های آمریکا و دیگر کشورها و شرایط مهاجرت تحصیلی مطالعه کنین.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.