آرشیو مرداد ماه 1401

معرفی بهترین مقاصد تحصیلی

شنبه ۲۹ اردیبهشت ۰۳

دلایل تحصیل در رشته حسابداری در کانادا

حسابداری علمیه که اطلاعات مالی در خصوص یک واحد تجاری را به کاربران ارائه می ده. کسایی که علاقه مند تحصیل در این رشته هستن به دنبال یافتن کشور مناسبن. برای آشنایی با دلایل تحصیل در رشته حسابداری در کانادا با ما همراه باشین.
این رشته در کانادا گرایش های مختلفی از جمله حسابرسی، حسابداری مالیاتی، مدیر حسابداری، حسابداری صنعتی، حسابداری و بیمه، حسابداری و امور مالی، حسابداری حرفه ای، بررسی تقلب و حسابداری قانونی، تجزیه و تحلیل کسب و کار، مدیریت انطباق با خدمات مالی، برنامه ریزی مالی و ... داره.
فرصت‌ های شغلی خوبی برای حسابداران در کانادا وجود داره و فارغ التحصیلان بعد گرفتن مدرک به راحتی وارد بازار کار میشن. جمعیت کشور کانادا کمه و گفته میشه این کشور به 75 هزار حسابدار به عنوان نیروی کار جوان نیاز داره.
امکان تبدیل ویزای اقامت تحصیلی کانادا به اقامت کاری و اقامت دائم.
محدودیت ‌های کمتر سیاسی برای پذیرش متقاضیان ایرانی نسبت به آمریکا مردم آن مهمان نواز هستن و نژاد پرستی بین آن ها خیلی کمه ، کانادا یکی از قوی ترین اقتصادهای جهان را داراست.
شما میتون در بهترین دانشگاه های دنیا که در این کشور قرار دارن مثل دانشگاه آلبرتا، دانشگاه مک گیل، دانشگاه بریتیش کلمبیا،  دانشگاه یورک، دانشگاه کوئینز، دانشگاه تورنتو در رشته حسابداری تحصیل کنین.
در آمد فارغ التحصیلان رشته حسابداران حدود 4 هزار تا 88 هزار دلار هست که در  پست ‌های مدیریتی این حقوق بیشتر میشه و از 78 هزار دلار شروع میشه تا 112 هزار دلار ادامه داره.
مدرک تحصیلی رشته حسابداری کانادا در کل دنیا معتبره ، تعداد بالای افراد مقیم ایرانی شرایط مهاجرت را آسان تر میکنه. کشور کانادا یکی از بهترین اقتصادهای جهان را داره و بعضی از بهترین شرکت های مالی جهان در این کشور هستن. اگر به ریاضیات، تجزیه و تحلیل اعداد علاقه دارین تحصیل رشته حسابداری برای شما لذت بخش خواهد بود. کانادا یکی از بهترین کشورهاییه که میتونین به ادامه تحصیل این رشته بپردازین. برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با تحصیل رشته حسابداری در کشورهای توسعه یافته، به وبسایت https://best-study.ir مراجعه کنین.

بازار کاری تحصیل در رشته مدیریت در استرالیا

استرالیا، یکی از بزرگترین کشورهایی هست که بین اقیانوس آرام و هند و در نیمکره جنوبی قرار گرفته. کیفیت سیستم آموزشی در این کشور خیلی بالاست و اکثر مردم آن تحصیلات دانشگاهی دارن. 25 دانشگاه از دانشگاه های استرالیا در بین 500 دانشگاه برتر جهان قرار دارن. استرالیا از تاپ ترین دانشگاه ها برای تحصیل مدیریت است.دانشجویان از سراسر دنیا برای تحصیل رشته مدیریت روانه این کشور میشن. مدیریت در واقع هنریه که با علم ترکیب شده و سواد و دانش فردو بیشتر میکنه. هم چنین استعدادها، دانش و تخصص ذهنی افراد شکوفا شده و یه فرد موفق وارد بازار کار میشه.  در رشته مدیریت علاوه بر دانش افراد مهارت های فردی، شخصیتی، رهبری و ارتباطی افراد ارتقا پیدا میکنه و با یادگیری این مهارت ها دانشجو میتونه کسب و کار خودشو راه اندازی بکنه. نرخ بیکاری در استرالیا پایینه و فارغ التحصیلان رشته مدیریت میتونن به راحتی وارد بازار کار شن و حقوق مناسبی دریافت کنن. فارغ التحصیلان مدیریت در استرالیا مانند دانشگاه های مطرح آمریکا، آلمان، انگلیس، هلند بالاترین درآمد را دارن. فرصت های شغلی که برای فارغ التحصیلان رشته مدیریت در استرالیا ایجاد میشه شامل مدیر، مشاور استخدام، کارآفرین، مجری توسعه کسب و کار، مدیر بازار یابی، مدیر IT،مدیر بانک، مدیر شرکت،  بازار یابی محصولات و ارتباطات، کنترل مالی، مدیر داخلی هست. میزان حقوق فارغ التحصیلان رشته مدیریت به شهری که درآن کار میکنن، میزان تحصیلات، میزان تجربه و سابقه کار افراد بستگی داره. بیشترین میزان حقوق دریافتی در شهر نیوکاسله که حدودا 99,588 دلار استرالیا هست.هزینه‌ی تحصیل در استرالیا کاملا بستگی به رشته، دانشگاه، مقطع و شهر و ایالت تحصیل دانشجو دارد.
رشته مدیریت طرفداران زیادی در استرالیا داره و این به خاطر دانشگاه های پیشرفته و به روز این کشوره. رشته مدیریت به یکی از مهم ترین الویت های مراکز آموزشی استرالیا تبدیل شده. از مزایای تحصیل این رشته میتوان به بازار کار خوب آن اشاره کرد، به طوری که دانشجویان میتونن بعد فارغ التحصیلی به راحتی در استرالیا شغل پیدا کنن و وارد بازار کار شن. تاییدیه پذیرش اولین مدرک دریافت ویزای تحصیلی استرالیا از یکی از دانشگاه ها یا مدارس معتبر این کشوره که بهش نیاز دارین.
وبسایت https://best-study.ir/کلی مطالب آموزشی در زمینه مهاجرت در اختیارتون قرار میده، بهتره برای کسب اطلاعات بیشتر به آن سر بزنین.

بازار کاری تحصیل در رشته ژنتیک دراسپانیا

در این مقاله بازار کار رشته ژنتیک در کشور اسپانیا را برسی خواهیم کرد.
یکی از مزایای تحصیل رشتۀ ژنتیک در اسپانیا اینه که شما مهارت های نظری و عملی مورد نیاز برای کار در بخش های دولتی و خصوصی رو در حین تحصیلتون بدست میارید. شما در طول تحصیل در زمینه هایی مثل تحقیقات کاربردی ژنومیک، پزشکی، بیوتکنولوژی، داروسازی، ژنتیک، ژنتیک محصولات کشاورزی، دام و همینطور صنایع غذایی رشد خوبی خواهید کرد. این یه مزیت بزرگه که دانشجوهای این رشته در کشور اسپانیا، در زمینه بازار کار بعد از تحصیل نگرانی کمی دارن. در ادامه برخی از فرصت های شغلی رشته ژنتیک را برسی می کنیم.
یکی از شغل های پرطرفدار، محقق ژنتیک در زمینۀ تحقیقات کاربردی و یا بالینیه. شما می تونید در مراکز عمومی، شرکت ها و یا بیمارستان ها کار کنید.
دومین زمینه کاری، فعالیت به عنوان مشاوره عمومی افراد و جمعیت ها در شرکت های داروسازی، بهداشت و خدمات ژنتیکیه. شما می تونید در زمینه های تعیین توالی، ریزآرایه ها، آنالیز ژنومی، بیوانفورماتیک، سیاست علمی، پزشکی قانونی، آزمایش ژنوم پدر و مادر برای تشخیص های ژنتیکی قبل و بعد از زایمان کار کنید.
یکی دیگه از زمینه های جذابی که برای شما وجود داره، کنترل کیفیت در شرکت های صنایع غذاییه. این شغل شامل مواردی مثل تشخیص نژادی، قابلیت ردیابی ژن های تراریخته و نوترکیب، ژنتیک درمانی، بهبود ژنتیکی حیوانات و محصولات زراعی، برسی تنوع ژنتیکی و مشاور محیط زیست میشه.
آموزش و تدریس در دانشگاه ها، مراکز آموزش میانی و موسسات و همچنین مدیریت علمی و مشاور شرکت های ژنومی از موقعیت های شغلی فارغ التحصیل های رشتۀ ژنتیک در کشور اسپانیاست.
انتخاب رشته، دانشگاه، شرایط و ضوابط مهاجرت تحصیلی،  اخذ پذیرش و اقامت مسیر سختی داره! مطمئنا اگه بخوای تنهایی توی این مسیر جلو بری وقت زیادی رو از دست میدی و شانس موفقیتت هم کم میشه. وبسایت best study بهتون در این مسیر کمک می کنه تا بار سنگین این مسیر پر پیچ و خم از روی دوش شما برداشته شه. حتما به مطالب متنوع دیگه ی وبسایت ما سر بزن!
ژنتیک از رشته های پردرآمد در کاناداست با تحصیل ژنتیک در دانشگاه های برتر کانادا آینده کاری و زندگی خودتون رو تضمین کنین.

بازار کاری تحصیل در رشته پزشکی در کانادا

بر اساس تحقیقات و نظرسنجی‌ های انجام شده در کشور کانادا مردم به این باور هستن که امنیت شغلی بالایی دارن، زیرا این کشور به داشتن امنیت شغلی بالا ارزش زیادی قائله. کانادا فرصت‌ های شغلی بسیار در زمینه ها ی مختلف، مخصوصا برای شغل پزشکی تدارک دیده واهمیت زیادی برای نیروی کار بهداشت خود قائل هست. اگر در شغل پزشکی در کانادا، در بیمارستان، کلینیک  استخدام بشین، احساس آرامش و امنیت خواهید داشت. نکته مهمی که میشه به آن اشاره کرد، اینه که برای شغل پزشکی بیمه بیکاری در کانادا لحاظ شده. همان طور که گفتیم دولت کانادا اهمیت زیادی برای نیروی کار خود قائله، اگر به هر دلیلی شغل خود را از دست دادین، درآمد خود را از دست نخواهید داد. نرخ پایه برای محاسبه بیمه بیکاری، ۵۵% میانگین درآمد هفتگی هر پزشک هست.  
برای آشنایی با هزینه تحصیل و مخارج ماهانه در کانادا کلیک کنید.
آینده بازار کار شغل پزشکی در کانادا، بستگی به این داره که در کجای این کشور کار و زندگی می ‌کنین. طبق بررسی ‌ها و تحقیقات، در ده سال آینده وضعیت بازار کار استان‌های آلبرتا، بریتیش کلمبیا، مانیتوبا، نیوبرونزویک، نیوفاندلند و لابرادور، نووا اسکاشیا، انتاریو، جزیره پرنس ادوارد، کبک، ساسکاچوان و سرزمین یوکان بهتر خواهد شد.پروسه درخواست مجوز تحصیل در کانادا به کشوری که توی اون زندگی میکنین بستگی داره. برای مهاجرت به کانادا بهترین ایالت برای پزشکان از نظر درآمد، ایالت پرینس ادوارد هست که سال 2022  به طور میانگین، سالانه مبلغ 449000 دلار کانادا به عنوان دستمزد پزشکان ثبت کرده. طبق آمارها در سال 2022 اگر در استان کبک شما یک پزشک متخصص باشین می تونین به صورت  متوسط سالانه 400000 دلار کانادا درآمد داشته باشین. برای پزشکان در کانادا کمترین درآمد مربوط به ایالت نیواسکوشیاست که نرخ متوسط دستمزد به صورت سالانه 301000 دلار کانادا به ثبت رسیده. به طور کلی پزشکان کمترین میانگین درآمد رو در ایالت های میشیساکو، انتاریو و اتاوا دارن و در استان های کبک، ویکتوریا و مونکتون بیشترین میزان درآمد متعلق به پزشکان هست و بالاترین سطح درآمد شامل جراحانه. اما دندانپزشکان، ارتودنتیست ها و متخصصین مغز و اعصاب و قلب و عروق هم سطح درآمد بسیار بالایی دراین کشور دارن. میانگین حقوق انواع متخصص در کانادا را طی سال 2022 به شرح زیره:
متخصص شنوایی: 216000 دلار کانادا
جراح پیوند قلب: 565000  دلار کانادا
روانپزشک: 306000 دلار کانادا
جراح مغز واعصاب: 458000 دلار کانادا
جراح ارتوپدی: 260000 دلار کانادا
متخصص آلرژی: 222000 دلار کانادا
برای مشاهده لیست دانشگاه های برتر کانادا کلیک کنید.
 قبل این که تصمیم به مهاجرت بگیرین باید کلی اطلاعات در این زمینه به دست بیارین.
وبسایت https://best-study.ir/ به شما کمک میکنه تا بهترین مقصد رو با توجه به شرایط خودتون انتخاب کنین.