آرشیو تیر ماه 1401

معرفی بهترین مقاصد تحصیلی

شنبه ۲۹ اردیبهشت ۰۳

مقاصد تحصیلی محبوب

برای کسایی که هم قصد ادامه تحصیل دارن و هم میخوان در یه کشور دیگه زندگی کنن، مهاجرت تحصیلی بهترین گزینه هست. معیار هایی از جمله داشتن کیفیت آموزشی بالا، هزینه پایین، داشتن بورسیه های مختلف، رتبه بندی دانشگاه، فرصت شغلی بعد فارغ التحصیلی، باعث جذب بیشتر دانشجویان و تبدیل شدن یک کشور یا دانشگاه به مقصد محبوب تحصیلی میشه. اگه جزو کسایی هستین که بعد فارغ التحصیلی قصد بازگشت به کشور رو دارین، باید دانشگاه انتخابی شما مورد تأیید وزارت علوم ایران باشه. در این قسمت به چند تا از مقاصد محبوب دانشجویان اشاره میکنیم.
آلمان: تحصیل در دانشگاه های آلمان کاملا رایگانه و اگه کسی بتونه از پس هزینه های زندگی در آلمان بربیاد به راحتی میتونه در این کشور تحصیل کنه. علاوه بر رایگان بودن دانشگاه های این کشور، کیفیت آموزشی بسیار بالایی داره و اونو به مقصد محبوب تحصیلی دانشجویان تبدیل کرده.
آمریکا: میشه گفت محبوب ترین مقصد تحصیلی دانشجویان بین المللی آمریکاست به طوری که بیش از یک میلیون دانشجوی بین المللی در بهترین دانشگاه های آمریکا مشغول به تحصیل هستن. دانشگاه هایی با رتبه بندی جهانی، اقتصاد پایدار و قوی، وجود فرهنگ های مختلف باعث جلب توجه دانشجویان از سراسر جهان شده.
انگلستان: به دلیل داشتن دانشگاه های عالی، جامعه چند فرهنگی، اعتبار مدارک دانشگاهی بسیار معتبر، کشور انگلستان تبدیل به دومین مقصد محبوب دانشجویان جهان شده. هزینه های تحصیل و زندگی در کالج های برتر انگلیس خیلی بالاست با وجود این، انتخاب بسیاری از دانشجویان بین المللی هست.
ترکیه: این کشور یکی از محبوب ترین مقاصد تحصیلی برای ایرانیان هست. نزدیکی فرهنگی دو کشور، نزدیکی مسافت، عدم درخواست ویزا برای ایرانیان، دانشگاه های معتبر، هزینه های کمتر نسبت به سایر کشورها سبب این امر شده.
نروژ: تحصیل در این کشور رایگانه و مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری به زبان انگلیسی تدریس میشه. هزینه های زندگی در آن بالاست ولی جزو کشور های شاد محسوب میشه.
کانادا: در چند سال اخیر کانادا در بین دانشجویان محبوب شده و بسیاری از دانشجویان جهان علاقه مند تحصیل در این کشور شدن. کیفت آموزشی بالا، مهاجر پذیر بودن، امکان گرفتن اقامت دائم، کار حین تحصیل، ثبات اقتصادی از مهم ترین دلایل انتخاببهترین دانشگاه های کانادا است.
خیلی از دانشجوها آرزوی تحصیل در بهترین دانشگاه های دنیا رو دارن. اگه شما هم جزو دانشجویانی هستین که قصد مهاجرت دارین حتما به وبسایت
best study مراجعه کنین. در این وبسایت کلی مطالب آموزشی در زمینه مهاجرت تحصیلی قرار دادیم که اطلاعات شمارو بیشتر میکنه.