بورسیه برای تحصیل مکانیک در هلند

معرفی بهترین مقاصد تحصیلی

شنبه ۲۹ اردیبهشت ۰۳

بورسیه برای تحصیل مکانیک در هلند

دانشگاه های معتبر زیادی در هلند وجود داره از جمله دانشگاه آمستردام هلند برای تحصیل مکانیک . بورسیه منظور کمک هزینه ای هست که دولت، دانشگاه، سازمان های خیریه یا صنایع به دانشجوها به صورت بلاعوض اعطا میکنن. بورسیه دو نوعه. نوع اول جزئیه که شامل بخشی از هزینۀ تحصیله، و نوع دوم بورسیۀ کامل یا فول فانده که شامل تمام هزینه های تحصیل و زندگی میشه. زمانی که بورسیۀ کامل اعطلا میشه، دانشجو از کار پاره وقت منع میشه. لذا تمام وقت میتونه درس بخونه. به همین دلیل برخی از بورسیه ها شرط معدل دارن و از دانشجو میخوان که نمراتشون رو از حدی بالاتر نگه دارن. برخی از بورسیه ها شرایط سنی دارن و دانشجو باید سنش از حد خاصی کمتر باشه. این نکته هم باید یادآوری بشه که داشتن شرایط لازم برای بورسیه به معنی قبولی صد در صد نیست و باید با سایر متقاضیان رقابت کنین و بهتر باشین. شما برای اخذ ویزای تحصیلی هلند احتیاج به یک سری مدارک دارین که حتما با کلیک روی لینک بررسی کنین.
بورسیه در هلند توسط وزارت علوم، وزارت فرهنگ و همچنین دانشگاه ها و مراکز تحقیقاتی این کشور ارائه میشه. معمولا هزینۀ بورسیه ثابته و مدت زمان مشخصی داره. مثلا بورسیۀ نوفیک 5000 یورو بابت یکسال اعطا میکنه. هر بورسیه ای عموما فقط یکبار اعطا میشه. برای دریافت این بورسیه باید شرایطی داشته باشین. به عنوان مثال باید ملیت غیر اروپایی داشته باشین. برای یک دورۀ تمام وقت مثل لیسانس یا فوق لیسانس در دانشگاه هلندی اقدام کرده باشین. قبلا در هلند تحصیل نکرده باشین. همچنین ممکنه شرایط خاصی برای بورسیه وجود داشته باشه. از جمله:
فرد درخواست کننده نباید سابقۀ کلاهبرداری و پولشویی داشته باشه. فرد نباید مقروض باشه و بدهی هایی مثل مالیات نداشته باشه. متقاضی به هیچ ارگان متخلف و جنایی وصل نباشه و با شرکت های صوری در اتباط نباشه.
علاوه بر موارد فوق، فرد باید الزامات کلی قبولی در دانشگاه رو داشته باشه. مثلا داشتن نمرۀ آیلتس 6، داشتن تافل 550 کاغذی یا 213 اینترنتی، برای مقطع لیسانس داشتن نمرۀ 7 دیپلم بین المللی ممکنه در خواست بشه.
چنانچه در مورد دانشگاه های تاپ مکانیک سوئد و دیگر کشورهای برتر سوال دارین به وبسایت https://best-study.ir مراجعه کنین و از جزئیات بیشتر و بروز در زمینه شرایط مهاجرت به کشورهای برتر دنیا، لیست مدارک لازم برای تحصیل مکانیک در کانادا و ... آگاه بشین.

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.